Gay pride z całego świata

Europride jest coroczną paradą środowisk LGBT (z ang. Lesbians, Gays, Bisexuals, Transgenders  – skrót odnoszący się do lesbijek, gejów, osób biseksualnych oraz osób transgenderycznych) organizowaną z okazji Christopher Street Day (CSD). Ma ona upamiętniać zamieszki na tle dyskryminacji  mniejszości seksualnych, które wybuchły w 1969 roku w Nowym Jorku.
Od 1991 oku European Pride Organizer’s Association przyznaje jednemu z miast tytuł „Europride”. Demonstracja w tym mieście jest odpowiednio większa, co w zamyśle organizatorów ma nadać wydarzeniu większy rozmach, a tym samym przyciągnąć uwagę opinii publicznej na sprawy LGBT. (31 fotografii)

1. HISZPANIA, Barcelona, 27 czerwca 2010: Uczestnik parady środowisk LGBT w Barcelonie. AFP PHOTO / JOSEP LAGO

2. HISZPANIA, Barcelona, 27 czerwca 2010: Uczestnicy parady środowisk LGBT maszerują przez centrum Barcelony. AFP PHOTO / JOSEP LAGO

3. HISZPANIA, Barcelona, 27 czerwca 2010: Uczestnik parady homoseksualistów, która odbyła się w Barcelonie. AFP PHOTO / JOSEP LAGO

4. POLSKA, Warszawa, 17 lipca 2010: Uczestnicy parady Europride zorganizowanej w Warszawie. AFP PHOTO / JANEK SKARZYNSKI

5. POLSKA, Warszawa, 17 lipca 2010: Ludzie bawią się podczas tegorocznej Europride. AFP PHOTO / JANEK SKARZYNSKI

6. POLSKA, Warszawa, 17 lipca 2010: Mężczyźni całują się podczas marszu przez centrum Warszawy w marszu Europride. AFP PHOTO / JANEK SKARZYNSKI

7. HISZPANIA, Madryt, 3 lipca 2010: Uczestnik parady równości przygotowuje się do udziału w marszu. AFP PHOTO / Dani Pozo

8. HISZPANIA, Barcelona, 27 czerwca 2010: Mężczyzna tańczy w trakcie parady środowisk LGBT w Barcelonie. AFP PHOTO / JOSEP LAGO

9. HISZPANIA, Barcelona, 27 czerwca 2010: Uczestnicy parady środowisk LGBT w Barcelonie. AFP PHOTO / JOSEP LAGO

10. KOLUMBIA, Medellín, 27 czerwca 2010: Uśmiechnięty uczestnik parady zorganizowanej w Medellín. AFP PHOTO/ Raul ARBOLEDA

11. PERU, Lima, 10 lipca 2010: Uczestnik parady gejów zorganizowanej w stolicy Peru. AFP PHOTO/ERNESTO BENAVIDES

12. WIELKA BRYTANIA, Londyn, 4 lipca 2009: Uczestnicy corocznej parady Gay Pride organizowanej Londynie. (Foto: Dan Kitwood/Getty Images)

13. AUSTRALIA, Sydney, 7 marca 2009: Uczestnicy parady gejów i lesbijek zbierają się na Oxford Street, gdzie rozpoczynają swój marsz. (Foto: Lisa Maree Williams/Getty Images)

14. AUSTRALIA, Sydney, 7 marca 2009: Uczestnicy parady robią sobie pamiątkowe zdjęcia. (Foto: Lisa Maree Williams/Getty Images)

15. GRECJA, Ateny, 3 czerwca 2010: Wierny Greckiego Kościoła Prawosławnego, uczestnik parady gejów i lesbijek. AFP PHOTO / LOUISA GOULIAMAKI

16. RUMUNIA, Bukareszt, 22 maja 2010: Członkowie skrajnie prawicowych ugrupowań protestują przeciw paradzie gejów. AFP PHOTO / ANDREI PUNGOVSCHI

17. RUMUNIA, Bukareszt, 22 maja 2010: Protest skrajnie prawicowej grupy przeciw organizacji marszu środowisk homoseksualnych. AFP PHOTO / ANDREI PUNGOVSCHI

18. POLSKA, Warszawa, 17 lipca 2010: Przeciwnicy zorganizowanego w Warszawie marszu Europride. AFP PHOTO / JANEK SKARZYNSKI

19. AUSTRALIA, Sydney, 27 lutego 2009: Uczestnicy parady przygotowują się do ruszenia w pochodzie przez centrum Sydney. (Foto: Brendon Thorne/Getty Images)

20. AUSTRALIA, Sydney, 27 lutego 2009: Uczestnicy parady zorganizowanej w Sydney. (Foto: Brendon Thorne/Getty Images)

21. AUSTRALIA, Sydney, 7 marca 2009: Uczestniczki parady pozują do pamiątkowej fotografii. (Foto: Lisa Maree Williams/Getty Images)

22. AUSTRALIA, Melbourne, 7 lutego 2010: Mężczyźni w przebraniach imitujących habity maszerują przez Fitzroy Street w Melbourne. (Foto: Scott Barbour/Getty Images)

23. WIELKA BRYTANIA, Londyn, 4 lipca 2009: Uczestnik parady gejów i lesbijek odpoczywa na krawężniku. (Foto: Dan Kitwood/Getty Images)

24. WENEZUELA, Caracas, 4 lipca 2010: Aktywista organizacji skupiającej gejów i lesbijki podczas parady w Caracas. AFP PHOTO/Miguel Gutierrez

25. NIEMCY, Kolonia, 4 lipca 2010: Uczestnicy parady Christopher Street Day (CSD) organizowanej w Kolonii. AFP PHOTO / PATRIK STOLLARZ

26. AUSTRALIA, Sydney, 27 lutego 2010: Uczestnicy parady gejów i lesbijek zorganizowanej w Sydney. (Foto: Brendon Thorne/Getty Images)

27. PORTUGALIA, Lizbona, 26 czerwca 2010: Uczestnicy festiwalu Gay Pride bawią się na placu Terreiro do Paco. AFP PHOTO/PATRICIA DE MELO MOREIRA

28. AUSTRALIA, Sydney, 27 lutego 2010: Transseksualna ikona – Amanda Lepore (urodzona jako Armand Lepore) – prowadzi paradę zorganizowaną w Sydney. (Foto: Brendon Thorne/Getty Images)

29. IZRAEL, Tel Awiw, 11 czerwca 2010: Uczestnicy parady Gay Pride odbywającej się w Tel Awiwie. AFP PHOTO/MARCO LONGARI

30. IZRAEL, Jerozolima, 25 czerwca 2009: Para homoseksualistów przygląda się pardzie Gay Pride. (Foto: David Silverman/Getty Images)

31. IZRAEL, Jerozolima, 25 czerwca 2009: Mężczyźni uczestniczący w paradzie gejów i lesbijek odpoczywają na trawniku. (Foto: David Silverman/Getty Images)

Użytkownicy poszukiwali:

  • geje foto
  • gej foto
  • foto gej
  • geje photo
  • Gej photo
  • geje zdjecia
  • foto geje
  • geje zdjecia foto
  • geje fotki
  • szemale




O nas

Nazywam się Paweł Krawczyk i pracuję w Interii, gdzie jako fotoedytor odpowiadam za zdjęciową atrakcyjność strony głównej portalu. Zanim tu przyszedłem byłem miejskim fotoreporterem i fotografowałem niemal wszystko co działo się w Krakowie i okolicach (koncerty, mecze, protesty, otwarcia, zamknięcia, odsłonięcia, przekazania itd…). Teraz trochę mniej intensywnie fotografuję, ale codziennie przez mój monitor przechodzą setki zdjęć agencyjnych. I te najlepsze i najciekawsze wybieram dla was!

Newsletter

Poprzez fakt wprowadzenia adresu e-mail oraz kliknięcia w przycisk „wyślij” wyrażasz zgodę na otrzymywanie biuletynu informacyjnego serwisu 990px.pl. Usługa będzie świadczona z najwyższą starannością w trybie i na warunkach Regulaminu świadczenia usług przez INTERIA.PL Sp. z o.o.



34 komentarze do wpisu “Gay pride z całego świata”

    Panti
    19 lipiec, 2010

    Lubię te posty u Ciebie – zawsze kilka płaszczyzn interpretacji, pod rozwagę poddane zdjęcia (aspekt estetyczny ) jak i pokazywany problem.

    link do komentarza
    Balans
    19 lipiec, 2010

    Ciekawe, czy NOP by się pojawił też na paradzie gejów środowiska strongman? 1. Co kogo interesuje, co inni robią w sypialni (z tą uwagą, że działa to w obie strony – dotyczy i maszerujących i protestujących)?

    link do komentarza
    NOP
    19 lipiec, 2010

    Balans : to argument czy tylko jakaś słaba porcja ironii ? Jeżeli nie zauważyłeś to środowiska różowych terrorystów narzucają się z tym co też robią w swoich sypialniach. Protesty są tylko odpowiedzią na te ich wywijania gołymi zadami.

    link do komentarza
    Namarin
    19 lipiec, 2010

    Ciekawe, czy NOP by się pojawił też na paradzie gejów środowiska strongman? 1. Co kogo interesuje, co inni robią w sypialni (z tą uwagą, że działa to w obie strony – dotyczy i maszerujących i protestujących)?

    W sypialni może i tak ale te parady odbywają się na ulicy. Pomyśl że twoje dziecko może trafić na taką paradę w środku miasta. To już nie jest OK. Niech ten cały homosexualizm zostanie w sypialni a nie niech wychodzi publicznie i się z tym obnosi, bo nie każdy ma ochotę na to patrzeć.

    link do komentarza
    Bart
    19 lipiec, 2010

    W sypialni może i tak ale te parady odbywają się na ulicy. Pomyśl że twoje dziecko może trafić na taką paradę w środku miasta. To już nie jest OK. Niech ten cały homosexualizm zostanie w sypialni a nie niech wychodzi publicznie i się z tym obnosi, bo nie każdy ma ochotę na to patrzeć.  

    No chyba to właśnie miał/miała na myśli Balans pisząc „działa to w obie strony – dotyczy i maszerujących i protestujących”. Świetne zdjęcia.

    link do komentarza
    nn
    19 lipiec, 2010

    Takimi samymi argumentami jak wy posługują się muzułmańscy gdy zamykają pary (kobieta z mężczyzną) za całowanie się. Kto ma decydować o tym co jest OK a co nie jest OK? Geje mogą się trzymać za ręce? obejmować? całować? Gdzie jest granica? Bo w Polsce z tego co wiem nie ma żadnych barier w tych względach dla par heteroseksualnych.

    Myślę, że trzeba się zdecydować. Albo pełna wolność albo robimy państwo z cenzurą i zakazem wszystkiego dla wszystkich, zasłanianiem twarzy, włosów itp.

    Bo taka krytyka dla np parady gejów to są bliskowschodnie i wschodnie reżimy, tylko w mniejszej skali.

    I tolerancją nie jest mówienie „ja toleruję, tylko mi się na oczy nie pokazujcie”.

    A argument, że dziecko może zobaczyć.. Uważam, że równie gorszący dla dzieci jest sambodrom! I jak już mamy zakazywać to i tego też!

    Parady, w tym gejów są potrzebne dopóki, dopóty są potrzebne kordony policji do jej ochrony.

    Wolność kosztuje, ale jest warta swej ceny.

    link do komentarza
    Mar
    19 lipiec, 2010

    Bo w Polsce z tego co wiem nie ma żadnych barier w tych względach dla par heteroseksualnych.

    Myślę, że jakby para heteroseksualna maszerowała po mieście w skórzanych spodniach z tyłkami na wierzchu, albo kobieta z facetem na łańcuchu, to budziłoby to taki sam niesmak. Podobnie przebieranie się za osoby duchowne. Ale homoseksualistom się trochę w d*pach poprzewracało, uważają się za święte krowy, a każdy, komu się nie podoba, to homofob i nazista.

    Ja uważam, że ani mi ani żadnemu urzędasowi czy kościołowi nic do tego, kto kogo kocha albo z kim chce być. Ale oni chyba chcą pokazać, że są tacy jak wszyscy i należą im się te same prawa? W takim razie dlaczego starają się za wszelką cenę szokować i pokazać, że są dokładnie tacy, jakimi chcieliby ich widzieć ich przeciwnicy?

    Tu dobrze widać kontrast pomiędzy trzema ostatnimi zdjęciami, a resztą. Wydźwięk zupełnie inny. Trzy ostatnie mówią: „jesteśmy ludźmi takimi jak wszyscy, nie ma się czego bać”. Reszta mówi: „jesteśmy perwersyjnymi świrami, które chodzą z tyłkami na wierzchu po ulicy i obrażają wierzących”. Do przemyślenia.

    link do komentarza
    Mar
    19 lipiec, 2010

    P.S. Jakby kto pytał – jestem niewierzący, heteroseksualny i mam paru kumpli/kumpel homoseksualnych, zarówno popierających jak i przeciwnych takim demonstracjom (w tej formie).

    link do komentarza
    ManoMano
    19 lipiec, 2010

    @Mar: Racja, racja, popieram. A zdjęcia (galeria) bardzo dobra.

    link do komentarza
    Dyrenolimeksus
    19 lipiec, 2010

    Zestawienie 17 i 18 – bardzo trafne :) Jeżeli tak wygląda prawdziwy polski patriota jak na zdjęciu 18 to ja dziękuję. Najgorsze, że to nie jest przebranie :)

    link do komentarza
    nn
    19 lipiec, 2010

    @Mar: tak jak mówiłem – karnawał w Brazylii. Nikomu nie przeszkadzają półnagie panie cały czas trzęsące wszystkimi możliwymi częściami ciała. W telewizji to puszczają, dzieci oglądają, nikt się nie gorszy. Muzułmanów to gorszy (ci to są konsekwentni, tylko brać przykład :P)A jak jacyś geje w dziwnych strojach wyjdą to już jest problem.

    Zresztą wszyscy krytykują ich za to, że się pokazują a wszyscy oglądają zdjęcia na 990px ;p. Wyłączcie telewizory to nikomu się nie będzie opłacało o tym mówić.
    I jak już mówiłem to jest wolność. Każdy może organizować parady jakie chce. A mnie geje wkurzają równie mocno co kibice drużyn sportowych po meczu, a że fanów sportu jest więcej niż gejów to nie powód żeby ich bardziej tolerować/akceptować.

    A najbardziej gorszące zdjęcia dla mnie to 16 i 18! Wolałbym mieć dzieci na paradzie niż wśród tych ludzi.

    Dążę do pokazania Wam, że wasze zgorszenie wynika tylko z kulturowych uprzedzeń. Jakoś znacznie mniej osób gorszy corrida, gdzie wystraszonego zwierzaka nabijają i przebijają. Niektórzy mówią, że to takie piękne i że to „równa walka” człowieka ze zwierzęciem. Ja już wolę niegroźne dla nikogo parady. Jakbyście wychowali się w Hiszpanii, akceptowalibyście tryskającą krew na scenie, jak w starożytnym Rzymie – krew chrześcijan w koloseum. Myślę, że warto spojrzeć ponad te ograniczenia, w sposób uniwersalny, kierując się uniwersalnymi, ponad religijnymi wartościami moralnymi/etycznymi. A estetyka akurat tutaj jest drugorzędna, bo gusta są różne.

    Ta, też jestem heteroseksualnym ateistą, tylko że nie powinno to mieć żadnego znaczenia!

    link do komentarza
    Marlon
    19 lipiec, 2010

    A zestawienie zdjęć 15 i 16? Wszystko da się pod swoją ideologię dopasować. Dwie różne strony barykady, ale twardo stoją ze świętymi obrazkami – obłuda i tyle.

    link do komentarza
    lav
    19 lipiec, 2010

    W sypialni może i tak ale te parady odbywają się na ulicy. Pomyśl że twoje dziecko może trafić na taką paradę w środku miasta. To już nie jest OK. Niech ten cały homosexualizm zostanie w sypialni a nie niech wychodzi publicznie i się z tym obnosi, bo nie każdy ma ochotę na to patrzeć.  

    Jest OK. Byli hetero,hetero z dziećmi i to mi się podoba ;] sama wezmę swoje dziecko na paradę jak będę mogła bo 17 lipca szłam z koleżanką. A ja nie mam ochoty patrzeć na hetero liżących się publicznie,macających,siedzących na sobie albo uprawiających seks jak zwierzęta w parkach a nawet na chodnikach,przymierzalniach,kinach,łazienkach i co? mam im zabronić? wprowadzić ustawę anty hetero?

    link do komentarza
    lav
    19 lipiec, 2010

    Balans : to argument czy tylko jakaś słaba porcja ironii ? Jeżeli nie zauważyłeś to środowiska różowych terrorystów narzucają się z tym co też robią w swoich sypialniach. Protesty są tylko odpowiedzią na te ich wywijania gołymi zadami.  

    Nigdzie nie widziałam w Polsce homo i bi ”wywijających gołymi zadami” na Paradzie w sobotę też nie,wszyscy ubrani,cisi,słuchający muzyki,śpiewający lecące kawałki,rozmawiający między sobą,niosący bannery,transparenty,flagi. Żadnego darcia ryjów jak to robili idioci z anty homo manifestacji. Szczytem golizny na Paradzie byli mężczyzni bez koszulek,ale hetero też tak pomykają nieprawdaż? Hetero też się narzucają z tym co robią w sypialniach bo jakbyś nie zauważył to hetero uprawiają seks publicznie,hetero się obmacują wulgarnie publicznie,hetero sobie wpychają języki publicznie aż masz ochotę zwymiotować,zwłaszcza w Polsce,nie ”różowi terroryści” poza tym Parady nie są tylko dla gejów i lesbijek,idą w nich bi czyli ”fioletowi terroryści” a nawet hetero.

    link do komentarza
    lav
    19 lipiec, 2010

    Myślę, że jakby para heteroseksualna maszerowała po mieście w skórzanych spodniach z tyłkami na wierzchu, albo kobieta z facetem na łańcuchu, to budziłoby to taki sam niesmak. Podobnie przebieranie się za osoby duchowne. Ale homoseksualistom się trochę w d*pach poprzewracało, uważają się za święte krowy, a każdy, komu się nie podoba, to homofob i nazista.Ja uważam, że ani mi ani żadnemu urzędasowi czy kościołowi nic do tego, kto kogo kocha albo z kim chce być. Ale oni chyba chcą pokazać, że są tacy jak wszyscy i należą im się te same prawa? W takim razie dlaczego starają się za wszelką cenę szokować i pokazać, że są dokładnie tacy, jakimi chcieliby ich widzieć ich przeciwnicy?Tu dobrze widać kontrast pomiędzy trzema ostatnimi zdjęciami, a resztą. Wydźwięk zupełnie inny. Trzy ostatnie mówią: “jesteśmy ludźmi takimi jak wszyscy, nie ma się czego bać”. Reszta mówi: “jesteśmy perwersyjnymi świrami, które chodzą z tyłkami na wierzchu po ulicy i obrażają wierzących”. Do przemyślenia.  

    Z EuroPride też mówią,że są normalnymi ludźmi bo ”szczytem golizny” byli mężczyzni bez koszulek z racji panującego upału (38C w cieniu)

    link do komentarza

    […] This post was mentioned on Twitter by Piotr Galas and Piotr Galas, pio mac. pio mac said: Gay pride z całego świata: Europride jest coroczną paradą środowisk LGBT (z ang. Lesbians, Gays, Bisexuals, Transg… http://bit.ly/afexE7 […]

    link do komentarza
    Kamil Otocki
    20 lipiec, 2010

    Niektóre osobniki to wyjątkowe obrzydlistwo…
    A zdjęcie warte obejrzenia ;)

    link do komentarza
    NOP
    20 lipiec, 2010

    Zachowanie homoseksualne jest odstępstwem od normy. Od normy stworzonej przez naturę – jak ktoś wierzy to przez Boga. Dziwne to i osobliwe, że w XXI wieku trzeba ludziom wyjaśniać skąd się biorą dzieci i to, że może je mieć tylko mężczyzna i kobieta. Tak właśnie zostaliśmy stworzeni – jako istoty hetero. Przykro mi, ale nawet stawianie świata na głowie przez polityczną poprawność nie zmieni tego, że gatunek ludzki jest ze swej natury hetero, a zachowania homo występujące w marginalnym przypadku są odstępstwem od normy. Odstępstwo od normy to inaczej słownikowo – dewiacja.

    link do komentarza
    nn
    20 lipiec, 2010

    @NOP: A ludzie którzy np. urodzili się lub stali się bezpłodni (wynik np choroby, mutacji genetycznej, urazu itp itd) w myśl twojej logiki są dewiantami (słownikowe określenie). Wszyscy niepełnosprawni też są dewiantami!

    Zależy co uznaje się za normę, ja byłbym skłonny uznać te 0,5% czy też 2% osób homoseksualnych w społeczeństwie za normę. Wtedy można powiedzieć, że ich zachowanie jest normalne. I takie jest. Myślę, że kluczowe jest podkreślenie faktu, że oni sobie nie wybierają tego, a orientacja seksualna wynika z genów, fizjologii itp. (oczywiście dla wszystkich byłoby lepiej (dla nich też), gdyby wszyscy byli hetero, jednak natura idealna nie jest).

    Tutaj właśnie pojawia się kluczowy wniosek: oni są normalni, natura ich takimi stworzyła (czy też bóg), a ich obecność nie jest dewiacją a normą.

    link do komentarza
    Szarak
    20 lipiec, 2010

    obrzydliwe to coś

    link do komentarza
    xyz
    20 lipiec, 2010

    Nie podoba mi sie dobór tych zdjęć, wyglądaja jakby specjalnie miały bulwersować…

    Podoba mi się spojrzenie kobiety na zdjęciu nr. 29. Aż nie moge oderwać oczu. :)

    link do komentarza
    nn
    20 lipiec, 2010

    @xyz: jesteś pewny, że to kobieta? ;)

    link do komentarza
    Patryk
    21 lipiec, 2010

    Może i jestem zacofany, niedouczony, prawicowy i jeszcze coś tam ale nie potrafię sobie wyobrazić i zaakceptować faceta którego jarają jądra plus penis innego faceta:D

    link do komentarza
    Mantis
    21 lipiec, 2010

    Możecie mnie zlinczować albo usunąć mój post ale powiem krótko to co chodzi na paradach to zwykłe lesby i pedały a dla mnie Gej (i właśnie ma być z dużej litery) to człowiek taki jak Tomasz Raczek czy Michał Piróg ludzie którzy są gejami ale mają coś w głowie a nie siano i są znani przez to co robią a nie dlatego że są gejami. A Ci na paradach to chcą po swoich „dupach” stać się sławni bo nic innego sensownego w życiu robić nie umieją.

    A ktoś kto mówi że w polsce jest dyskryminacja gejów niech mi pokaże zapis że gdzieś się broni gejom wychodzić na ulicę trzymającym się za rękę albo zabrania im się całować w parku. Na pewno za to policja ich nie zatrzyma. A że mogą dostać od kogoś po zębach to już ich wybór i tak samo ryzykuje jakaś panienka w mini że może zostać zgwałcona w krzakach to już wybór tych osób, czy zostawiają to dla siebie w zaciszu domowym czy się z tym obnoszą co może się innym nie spodobać. Równie dobrze dostać po twarzy może łysy od punków i rasta od skinów. Takie życie że to kwestia wyboru i nie będzie się fajnym dla wszystkich. Ale to nie znaczy że jest nie tolerancja bo to że można oberwać od kilku osób w mieście kilkuset tysięcznym nie znacy że jest nie tolerancja a wręcz przeciwnie (kilkaset tysięcy zaakceptuje to albo będzie im to obojetne).

    Z powodu mojej niepełnosprawności też jestem inny i mam ograniczenia w poruszaniu się ale nie urządzam z tego powodu parad tylko walczę z absurdami innymi „cywilizowanymi” środkami a też mogę powiedzieć że jestem dyskryminowany i to gorzej niż geje bo wózka nie ukryję a Gej może się z tym nie obnosić. Tak więc ja tego typu parad nie popieram.

    To tyle ode mnie
    Mantis

    P.S. Zdjęcia świetnie pokazują że to przebieranina pod publiczkę i media a nie normalna demonstracja o czyjeś prawa.

    link do komentarza
    Pingback HectorMG » Orgullo gay
    21 lipiec, 2010

    […] Ver galería de imágenes Escrito por Hector MG | Comentarios (0) […]

    link do komentarza
    Roy043
    21 lipiec, 2010

    @XYZ and NN

    On picture 29th there are 2 woman (lesbians), not men.

    link do komentarza

    […] więcej: Gay pride z całego świata – 990px.pl – fotoreportaże, galerie … corocznej-parady, getty-images, images, kitwood, lesbijek-zbieraj, lipca-2009, londyn, londynie-, […]

    link do komentarza

    […] Przeczytaj artykuł: Gay pride z całego świata – 990px.pl – fotoreportaże, galerie … […]

    link do komentarza
    Sempoo
    25 lipiec, 2010

    W każdym bądź razie dresiarzom już podziękujemy.

    link do komentarza

    […] Przeczytaj artykuł: Gay pride z całego świata – 990px.pl – fotoreportaże, galerie … […]

    link do komentarza
    anonim
    30 lipiec, 2010

    czy zdjęcie 25. nawiązuje do lidera Queen, Mercury’ego?

    link do komentarza
    van_trompka
    31 lipiec, 2010

    Ale degeneracja, fuj.

    A kto w razie czego będzie bronił europy, jak się lansuje taką dywersyjną lewacką ideologię, no właśnie kto – zniewieściali mężczyźni?

    link do komentarza
    aluna
    27 październik, 2012

    Jestem przeciwny takiemu publicznemu rozpasaniu. Do łóżka nie mam zamiaru nikomu zaglądać, jednak publiczne okyzywanie perwersji to już przesada – bez względu na orientację seksualną. Mam nadzieję, że to dość tolerancyjne podejście, szkoda żeby ktoś w imię wolności miał mi narzucać swój punkt widzenia.

    link do komentarza